online poker

Monday, September 29, 2008

Can't handle some of this shit

Well yup. Ma ei händli osasid kaotusi tuleb välja. Olgugi, et need kaotused on väikesed aga need jäävad mulle mitmeks päevaks kummitama. Eelmine nädalalõpu osa (neljapäev-reede-laupäev) oli täielik surnud seis kaartide kohapealt - ainukesed kaardid mis mul tulid olid AA pocketid. Reedel toimus mitu huvitavat üritust - 5k Guarantee turniir 5+0.50$ Buy Iniga PokerStarsis ( mind stakes - Kivisaba - aitäh) Kaart ei jooksunud eriti hästi ja jäin kõigest 100 inimese kaugusele rahast. Kokku tuli osalejaid 2000. Mõned näited: http://www.pokerhand.org/?3242511 http://www.pokerhand.org/?3242568. Õhtul suundusin siis live cashi mängima - algus oli paljutõotav ja olin mingi ~75kr plussis. Õhtu lõpuks suutsin 45 peale kukkuda kuni lõpus kukkus mu A7 preflop raise+cbet+all in mingi a6 kolmiku otsa. Ei aita seal tight image ega midagi short stacki vennad callisid kõikide kätega ja igast positsioonist. Aga midagi polnud teha ja pidin seekord leppima donk imagega. Eile, ehk siis pühapäeval toimus Unibet Eesti Open limit turna - 200 inimest oli - langesin 100-dana, mingile lollile kes preflop raises igat kätt ja kui mul solid käsi oli sa ta oma K8 kaks paari parasjagu. Online cashi pole mänginud - pole julgust olnud. Ostsin oma raamatu Theory of poker, juba esimesed 10+ lehte loetud ja mis ma ütlen - väga hea raamat.

No comments: