online poker

Thursday, September 4, 2008

Good times and bad beat

Eile mängisin SNG-d. Buy in oli 1$ ja mul õnnestus tulla 3-mandale kohale. Raha sain väga vähe 1.60 aga asi seegi. Pärast võitsin veel ning kasvatasin oma bankrolli 49$ peale. Tore oli. Aga see lõppes väga kiiresti. Päeva lõpuks jäin 3 Buy iniga miinustesse. Tuli maha täielik BAD BEATi seeria. Esimene oli AA vs KK. Hoidsin käes AA kui vastane shoves preflop ennast all in. Tal oli suurem stack kui mul ning tabas flopis endale kolmiku. Teine käsi oli kui sain BB-lt A8 ning flop tuli QAA, raisesen korralikult ja üks tüüp shoves. Callisin...vastane näitas A7 ja riverilt tuli...üllatus üllatus...river tuli 7...Kaotasin 2 Buy In-i. Seeria jätkus... Sain BB-lt A6suited...flopis sain endale mastitõmbe...vastane shoves all in...callisin ja turnis ega riveris ei tulnud mitte midagi ja vastane võitis flopist saadud poiste paariga. Täna läks asi edasi. Kaotasin 10$ Majaga. http://www.pokerhand.org/?3143561
Ning veel väga hea käega http://www.pokerhand.org/?3143548
Mulle aitab...võtan igasugusest mängimisest puhkust praegu...mõtlen mida ma valesti tegin ja loen raamatuid. Sitt tunne on sees ja... Mu bankroll on praegu 16$. Mulle öeldi, et pean rohkem raisema PF ja rahulikumalt mängima 4th ja 5th streetil. Eniveis...head soovitused...videod ja raamatud ootavad mind. Pigem pühendun ennast freerollidele...laksan neid...analüüsin. Ei peagi esimese 3000 käega võitma, kuigi võiks. Igatahes fuck!

Ahjaa loen foorumeid: http://forumserver.twoplustwo.com/index.php

No comments: