online poker

Sunday, October 5, 2008

Postitan vist iga 5 päeva tagant?

Nii nii, üsna palju on juhtunud vahepeal. 1) Tõusin limiiids - mängin NL10. Palju tightem on seal mängida ning vastaste jaoks tähendavad ka minu raised midagi. Alustasin 66 ja peale 1000 kätt olen 66 peal tagasi. Vähemalt olen Break-even mitte loser loser. Olen mänginud unibetis ikka oma 0.90€+0.10€ SNG-sid. Teinud paar coffee break turniiri(0.50€ buy in - jäin seal bubbloboyks) ning sõbrad on mind stakenud PokerStarsi 5k guarantee turnale kus ma olen kah mingi 100 inimest enne lõppu välja langend. Starsis on mul lugu sellinne, et ainukesed mängitavad käed mis ma saan on AA-d. Kolmapäeval sai mängitud live cashi jälle - see oli täielik disaster minujaoks. -200 kr. Kaarti ei tulnud, mu raised ei tähendanud midagi, flopil ei hittinud absoluutselt ühtegi korda mitte midagi, ainuke OK käsi oli QQ, kui ma UTG raisesin ja kogu laud foldis. Suutsin komistada AJ vs KT otsa kui laual oli straight ja vastasel maja ...sinna mu cashi mäng jäigi - olin busto. Vahepeal lihtsalt on sellinne periood kui sa ei hiti flopist absull midagi ja ka kätte ei tule eriti midagi. Alguses olin supertight aga ma ei oodanud eriti head kätesadu. Mõtlesin, et ootan kuni tuleb mingi hea käsi foldisin trashi (K2,Q3,A6,J2 jne.) Ning kui midagi sain (KQ,KJ,AK) siis flopil ei hittinud absull midagi. Viimane kogemus näitas, et ootamine ei aidanud vaid blindid sõid vaikselt stacki ja pidin tegema meeleheitlike käike. Bad Beat is a good poker player best friend. Raamatud meeldivad mulle väga!

No comments: