online poker

Friday, September 19, 2008

Its poker time

Terve nädal olen mänginud unibetis SNG-sid. Praegu on bankroll juba 15€ peal. Suhteliselt 90% ajast tulen rahasse - kas siis esimene või teine koht. Partys suutsin oma raha 15$ peale tõsta, kuid siis kaotasin ühe full buy in-i. Ma tunnen, et minu mäng on avanenud ja ma ei närvitse enam kui ma mängin. Ma ei mõtle enam rahale mida ma kaotan...kuid ma mõtlen raha peale mida ma võidan. See on suur miinus. Sellele mõtlemisele peab piiri panema. Peab mängima võimalikult TAGilt(Tight Agressive) Statse ma ei postita kuna ei näe mõtet praegu. Varsti võtan oma konto kätte ja hakkan oma 40€ maha tiltama! NOT. Igatahes Nl5 on väga raske limiit mida beatida, ei saa rütmi kätte kui sul on AA käes ja J2s callib sind lõpuni ja saab masti. Plaan siis järgmine: Võtta ette enda konto - mängida ainult väga häid kaarte ja raiseda vastavalt(4xBB+1bb per limper) peale seda Cbet ja kui call siis Shoveda. Head uudised pokkerimaastikult ka. Henri K võitis 72 000 $ ja Eile võitis tartlane xpeepx WCOOPil 10800 $
Ning sõber Rait sai eesti poker open mv 7 card studis 3-nda koha ja kaseeris sisse 40€

No comments: