online poker

Wednesday, September 10, 2008

Pokker, Pokker, Pokker

Raamatuid pole veel jõudnud, küll aga on jõudnud aeg vihmaste ilmadeni ning sellega seoses kasvava home game osakaalu suurenemine. Netipokkerist hoian viimasel ajal rohkem eemale, kuna pole aega ja ka bankroll on nigelavõitu. Nädalavahetusel sai paar x 1$ SNG-des rahadesse tulla, kui laristasin selle Katrinile pokkerit õpetatades maha. Reedel korraldasin ühe home game pokkeri mängu - kohale tuli tipphetkel 12 inimest. Tegime 25kr buy in ja unlimited rebuys esimesed 4 blindi levelit. Turniir oli väga kreisi - eriti hullud olid osad neiud kes callisid absoluutselt iga käega ja hittisid absoluutselt koguaeg - isegi siis kui nad parasjagu ei mänginud. Sellise stiiliga kasvasid nad üsna kiiresti chip leaderiteks ja ... Kokkulepe oli, et esimesed 2 saavad raha. Viimased kolm inimest kes mängima jäid olid: Mina, Tõnu-Ott ja Merle(calling station :D) Lõpuks tuli merlel tilt vms peale ja ta gambles oma stacki maha. Me jäime otiga kahekesi HU-d mängima. Stack vahetus mitu korda ja me vist istusime HU-s kuskil ligi tund aega aga viimane käsi sai mulle saatluslikuks. Mul oli A3o raise preflop...call/flop 934 ma raise...vastane all in. Ma call - vastane näitab J4. Kahjuks ei pidanud mu A ega ka 3 vastu ja seal ma kaotasingi. Aga turniir oli väga emotsionaalne ning natuke ka närvesööv kuna mängiti selliseid käsi ja tõsteti igasugustest positsioonidest. Eile käisin vaatamas Olympicu turnat 200+20 BI + unlimited rebuys ja double add on. See oli täielik DONKFEST! Esimene tund aega meenustas mäng freerolli, pärast ma ei viitsin enam seal passida ja läksin koju pokkerit mängima :D Mul mitmed tuttavad/sõbrad mängisid ka eile kuid ma saabusin liiga hilja ja lauad olid täis.
Aga jah BR on 10$ aga vähemalt olen kellelgi online pokkerit õpetanud.

No comments: