online poker

Tuesday, September 23, 2008

Ärge arvake

Et ma enam ei kirjuta. Mittekirjutamine ei tähenda mittemängimist. Seda on olnud küllaga ja veel. Alustaks siis reedest: Õhtul toimus jälle live cash game, kus esimese poole h jooksul suutsin 100 krooni maha mängida. Pidin kiiresti tegema rebuy ja õhtu lõpuks oli mul chippe kogunenud 275 krooni väärtuses - seega kenasti 75kr plussis. Mängisin kuskil 4-5h. Pole paha sissetuleks või mis? Onlines on asjad kenasti jooksnud. Unibetis suutsin kasvatada oma rolli 25 peale, kuid nüüd viimased päevad pole suutnud seda hoida ja kukkusin 20€ peale. Avastasin, et partypokeri tõprad olid mul 5€ inactive tasu ära võtnud. Tuli otsus mängima hakata. Algne roll oli mul 35€ nüüd on arvel 42€. Suutsin ennast veel täna õhtul kõigest 1h 3€ edumaa kasvatada NL5-es lõhkudes. Reedel siis jälle cash game mängima. Ahjaa, krisostomusesse jõudsid mu raamatud - the poker mindset ja theory of poker. Viimast pole ma veel kätte saanud aga mindset jõuab varsti poole peale. Väga hea raamat on. Jess praegu kukkusin freerollilt välja - ei saanud oma rida kätte. Aga noh, eks see on pokker :)

No comments: