online poker

Tuesday, September 2, 2008

Downswing.

Sai tehtud väga mitu lolli otsust ning ka paar bad beati viisid mu bankrolli 45$. Eilne 2h sessioon mind selles eriti ei aidanud vaid tõstsin mu BR-i 47$ peale. Muretsemiseks pole põhjust sest minu teisele partypokeri kontole kanti 40€ ehk 60$. Aitäh teile sõbrad!! Proovisin ühe SNG lauda mängida 1$ buy in kuid seal toimus mingi jama ja mul oli täielik tilt - ei tea üldse mis ma sinna mängima läksin. Mulle telliti nädalavahetusel kaks reaalset raamatut: The Poker Mindset ja Theory of poker. Ausaltöeldes arvutist ebooke lugeda on nagu elektritoolis istuda, niiet ma ei jõua ära oodata millal saan oma raamatud kätte. Panen siia ka oma kaotatud käed: http://www.pokerhand.org/?3133715. Tahaks saada aega maha võtta ja mängida kindlalt 2-3h sessiooni. Samuti sai eile tööjuures sõpradega mängitud Home-Game. Algus oli väga segane neiude jaoks kuid pärast said nad asjale pihta ja hakkasid täitsa OK-lt mängima. Kokkuvõttes lõppes mäng kuskil peale 02.00. Esimene/ehk mina\ tuli rahasse buy in oli 10 kr ja esimene dealeri ring oli rebuy ka 10 kr. Mõned huvitavad situatsioonid turniiril. Näitan ühe ilusa kombinatsiooni http://www.pokerhand.org/?3133735. Lõpuks kasvasid blindid 200/400 chipi siis pidi Katrin all-in minema ja mait callis. Mul oli käes Ah4d ja ma ka callisin. Lauda tuli 6h6c5h ma raisesin - mait callis. Turn tuli suvaline 8h ja peale raisimist tuli 5th street ehk river 9h. Mul oli käes flush high card ace. Maidul oli 6 kolmik ja emand kicker. Igatahes tore turniir oli.
Vaadake multikaid http://www.tuule.com/

No comments: