online poker

Monday, October 6, 2008

Live cashi vist nüüd mõnda aega ei mängi

Ei tea kas see on hea mõte iseenesest aga põhimõtteliselt ma ei biidi seda üldse. Võib-olla on asi minu netis strateegias või milleski muus aga minu käed ja raised ei aja vastaseid K2o lauast minema. Väike näide - sain pocket 5, raise kuna ma olin BB ja kogu laud limpis. Enamik foldisid ja üks poiss callis. Flop oli 5Qx, nice - bettisin - tuli call. Turn K, bet - call, river K. Mul maja! Vastane näitab KQo ehk natuke parem maja. Üldiselt jah. Võib-olla mul pole oskusi aga vb ma mängin liiga kitsast range. Üritasin ka veidi laiemat range mängida. Limpisin ja raisesin igat ässa ja KT9jne aga board ei toonud ikka midagi. AK pidin mitu korda maha viskama sest board ei andnud mitte midagi, üritasin isegi lõpuni callida riverini, et äkki saan A aga ei tulnud. Viimane käsi siis 3 mängija vastu - tuli bet, mul viimasel positsioonil AK käes reraise, calliti, keskmine mängija all-in (lähme zavoodi jooma) ok ma call,3 mängija kah call. Minul AK, AI tüübil 22, viimasel A9o. 22 tüüp sai. Mulle öeldakse, et lähen liiga kergekäeliselt allin ja jätan mulje nagu tahaks loobuda. Tegelikult ei ole nii, kui ma saan OK kaardid AJ, AQ, AK siis ma raisen, mind callitakse 3 inimest (BTW ma ei minraise vaid standard) Siis flopil, isegi kui ei hittinud siis raisen uuesti, kuni flop ja ikka tuleb 3 vastast kaasa. Turn ja river loomulikult pole kunagi midagi toonud ja keegi näitab mingit 95o ja tuleb välja et tal on 2 paari.

No comments: