online poker

Thursday, October 16, 2008

Tõusud tõusud



Vahepeal pole suutnud pokkerit mängida kuna oli sünnipäev ja igasugu sügispäevad jne, aga kui suutsin vahel mingi tunnike enda ajast kuskil õhtul näpistada siis on see minujaoks lõppenud päris hea plusiga. Kuni eilseni oli BR 80$, kuid eile kukkusin paari haleda käe otsa: KÄSI nr 1 ja KÄSI nr 2 Aga pole hullu hiljem sain 1 BI tagasi siiski. Mängin aktiivselt Pokerstarsis NL2, tegin isegi väikse challenge sellest, tundub et ma isegi beadin seda sest raha tuleb ja kõigest mingi 200-300 käega olen suutnud 5$ teha 20$. Asi küll kõigub siia sinna ja niipalju mängida ei saa kui tahaks aga olen positiivne. Turniire pole üldse mänginud, olen uurinud palju foorumeid ja strateegit lugenud. Mulle tuli mail, et pokerstrategy otsib freelance(vabakutselisi) tõlkijaid. Täna homme saadan neile oma CV. See on suurpärane võimalus ise õppida ja mulle on alati tõlkimine meeldinud.
Eks näis kas mind võetakse.

No comments: