online poker

Monday, August 25, 2008

Väike lisa!

Seekord ma ei alusta uisapäisa vaid läbimõeldult. Esialgu on plaan alustada raamatute lugemist ja videote vaatamist. Täpselt veel ei tea kus ma neid videosid vaatan kuid küll ma leian selleks ka mingi koha. Raamatuid on mul ebookide näol 40 ja rohkemgi. Need sain alles täna. Õhtud tulevad huvitavad, läpaka taga raamatuid lugedes. Ahjaa, mainiks ära siis esimese ilusa saavutuse: 10 augustil oli Olympicus 220kr Turniir milles osalesin ka mina, ning tulin kokkuvõttes 12 mängija seast 3 kohale ning sain 801kr raha. Närvikõdi oli suur, kuid oli väga tore mängida ning teised mängijad olid sõbralikud ning õhkkond oli tore. Kõige hullem moment oli vist see kui mul BB-na tuli kätte QQ ja kõrval vasakul istuja Raisis all in. Vaagisin tükk aega mida teha, sest tal oli natuke suurem stack kui minul. Peale 3 minutit mõttepausi foldisin. Tüüp näitas AA-d. Järgmine ring võtsin ta 92 turniirilt välja. Võimas seiklus. Homme toimub Olympicus 40kr buyinga turniir Unlimited rebuys 100 Double Add on. Mõtlen kas lähen. Peaks minema kuid praegu rahaline seis suht nigel, kuna kuu lõpp.

No comments: