online poker

Wednesday, August 27, 2008

Freerolls

Eilne õhtu möödus Triobeti freerolle mängides. 2x õnnestus isegi rahasse tulla. Nagu ikka on iga teisipäev Crazy Tuesday freerolli päev ning rahvast ja mänge on palju. Osalesin siis mitmel freerollil aga rahasse tulin 7225 players 500$ freeroll 170 koht - 160 1$. Raha tuli 0.75$ ja Crazy tuesday Freeroll 100€ freeroll 1629 players 100 players get 1€ 40 place. Esimesl 500$ freerollil suutsin alguses endale korraliku bankrolli kasvatada ja pidasin vastu 260-ni. Peale seda kadus igasugune kaardijooks ära ja ei saanud enam positsiooni hoida ega stacki kasvatada. Anted suurenesid ja sellega koos ka blindid. Stack oli kuskil 15-20 tuhande vahe kuid kui 5 dealeriringi peale ei tulnud mul ühtegi K2o Q4o 83o paremat kaarti. Lõpus olin sunnitud blindist A4o all inni minema ning ofc selle ma kaotasin. Minuga ühes lauas olid juba vähe suuremad stackid 35-40k. Ma olen igaljuhul rahul sest tulin rahasse 7225 inimese seast sain siis 170-nenda koha. esimesed 160 oleks saanud juba 0.75$ asemel 1$ aga jah kaart ei jooksnud üldse. Samal ajal mängisin Crazy freerolli kus esimesed 100 saavad igaüks 1€. Kaart jooksis ning laud oli väga uimane ning enamus käsi folditi. Seal kasvatasin endale korraliku stacki ja ilma erilise vaevata tulin rahasse. Nagu ikka selliste freerollide puhul jääb 101 inimest 5 minutiks mängima...keegi ei taha ju rahast ilma jääda. Mängida oli väga lihtne ja sain kergelt short-stacki big stackina välja süüa. Raamatut eile ei jõudnud lugeda kuna mängisin terve õhtu freerolle. Täna loen kindlasti edasi. Vast saan ka oma boonuse kätte kuna on juba paras aeg.

No comments: