online poker

Monday, August 25, 2008

Esimene sissekanne!

Esialgu räägiks veidike kus ma mänginud oled ja millised seiklused mind sellega saatnud on. Nagu öeldud sai hakkasin 2007 aastal vaikselt pokkeriga tegelema. Endises töökohas sai mängitud esimesed mängud lives töökaaslastega. Tookord mängisime 25kr buyin turniire kolmapäeva õhtuti. Esimesed 3x saavutasin nendes 2 ja 3 koha ning sealt kasvaski väike huvi mängu vastu. Sünnipäevaks sain oma neiu käest pokkerikomplekti millega enda juures live mänge korraldasin. 25kr buyin nagu alati ning seal sain nii mõnigi kord rahasse. Üks suvaline cashgame oli kah eelmise aasta sügisel kus istusin 50kr lauda ja lahkusin 150kr-ga. Hiljem tutvusin interneti pokkeriga esialgu play chipide peale mängides ning hiljem sain oma esimese 50$ bankrolli tänu http://www.pokerstrategy.com/u29I0B (väike referral ka, kui te oma raha saate saan ma ka natuke) ja asusingi mängima Partypokeris. Esimene 50$ bankroll sai mängitud pokerstrategy strateegiat järgides tõusude ja mõõnadega 4 kuuga maha. Märkimisväärne tulemus arvestades, et pole lugenud mingeid raamatuid ega ka varem netis mänginud. Peale seda vaibus pokkerivaimustus, tuli töövahetus ja pokker jäi kuskil 6 kuuks soiku. Kuskil paar kuud tagasi hakkasin jälle vaikselt pokkeri poole kiikama. Avastasin, et minu töökoht on väga pokkerisõpru täis ja mänge korraldatakse üsna tihti. Otsustasin taaselustada oma pokkerivaimustuse ja siin ma olen. Enne seda kandsin paarsada krooni triobeti kuid kuu möödudes sai see ka maha mängitud. Paar nädalat tagasi leidsin postkastist kirja, et olen valitud pokerstrategy test rühma ja mulle on kingitud 50$ Full Tiltis. 2 nädalat sai mängitud ja kadus ka see raha. Kuna mu sõbrad olid lahked ja kasutasid minu referral linki sain ma täis 60$ mis mulle lähiajal Partypokerisse kantakse. Sellest uuest värskest algusest ma alustakski. Eesmärk 50$ teha 3000$.

No comments: