online poker

Tuesday, March 3, 2009

Absoluutselt Pokker

Ei tea. Üritan veel 6maxi aga tundub, et ei saa seda jooksma siis mõtlen mingi teise lahenduse välja. Praegu tundub see kõik ühe suure ajaraiskamisena. Samas ma olen selle 10k käe jooksul väga palju õppinud vastaseid lugema niiet see peaks suht ok olema. Pean mõtlema ja otsustama mida ja kus ma mängida tahan. Proovin veel mõned nädalad 6maxi ja siis saan kindlalt öelda kas tahan sellega tegeleda. Rääkisin ka Estpatrickuga, saatsin talle oma 6maxi käed ja ta ütles, et midagi väga hullu polegi. Minu suurim viga võis olla see, et üritan mängida liiga ideaalset pokkerit ja 6maxi ei pruugi see alati tulemusrikas olla. Nagu ütles David Sklansky "It is sometimes correct to play incorrectly" Õnneks sain alles eile oma rolli Toweris Moneybookersisse ja sealt kiirelt Absolut Pokerisse. Seal deposiiti tehes saab 150% up to 500$ boonust, mida ma nüüd clearima hakkan. Moneybookersi konto vahetamine EEK >USD oli paras piinarikas kadalipp mis kestis peaaegu, et terve kuu. Arvan, et asi on seda väärt ja ma ei kaotanud ühtegi penni liigutades raha Tower>MB>Absolute. Kindlasti kui mul oleks konto olnud eekides oleks ma kaotanud mitusada krooni vähemalt. Nüüd peaks olema kõik tingimused loodud selleks, et hakata korralikult grindima Nl25 6maxi Absolutes. Kes tahab proovida Absolutes Usakaid crushida siis enne konto tegemist võtke minuga kindlasti ühendust. Soovitan erinevaid rakeback ja muid asju.

Veebruari Eesmärgid:
1) Saada võitvaks mängijaks Nl20 = PASS
2) Vähem swinge = PASS
3) Õppida rohkem terooriat = FAIL
4) Saada BR vähemalt 1000$ peale. = PASS
5) Mängida vähemalt 20k käsi = PASS(400 kätt jäi puudu)

Märtsi eesmärgid:
1) Saada võitvaks mängijaks nl25 6max.
2) Mängida 25k käsi
3) Saada BR vähemalt 1500$ peale
4) Vähem swinge
5) Jõuda otsusele mida ma mängida tahan

Graafik Nl20

Graafik 6max Absolutes (nl10 & nl25)

No comments: