online poker

Tuesday, March 17, 2009

Absolute Soulcrush

Aeg jälle tuua uudiseid läänerindelt. 6maxi olen kenasti käima saanud ja naudin seda mängu väga. Olen saanud väga palju juurde postflop skilli - tiltcontroli, vastaste lugemist. Soovitan kõigil full ringi nittidel aeg-ajalt 6maxi mängida sest see hoiab oskused teravana ja meele erksana. 6maxis olen olnud sama edukas kui nl20-eski. Kuid mänginud olen oluliselt vähem. Kõiges 20h umbes. See ongi minu 2 nädala jooksul olnud suurim miinus. Alates eilsest otsustasin, et hakkan mängima rohkem. See kuu mängida 25k käsi on juba eos fail, sest olen mänginud vaid 7k käsi 2 nädala jooksul. Tulevikus üritan oma sessid jagada nii, et mängin 1,5h ja peale pausi veel 1,5h. See peaks kindlalt tegema kokku üle 1k käe. Lisaks sellele mängisin ma enamasti ka 4 laual - nüüd olen mõelnud, et võiks asja loosemaks lasta ja 6 laual proovida. Senini on see hästi välja tulnud. Üldiselt olen kogu selle 6max nl25 jooksma saanud. Eks bad beate ja coolereid on olnud aga need kiirelt tagasi grindinud. Praegu on olnud tunni teenistus 11$ ning see kuu miski 225$ plussis mänguliselt. Lisada võib veel rakebacki eelmise kuu eest 35$ ning see kuu juba 50$ eest rakebacki. Peale selle tuleb vaikselt boonus ning seda olen suutnud vabastada 30$ ulatuses. 470$ veel jäänud. Peale seda mängisin ka toweri loyality freerolli ning tulin seal finaallauda võites 25$. Live cashil pole eriti käinud kui sinu_emaga oleme teinud heads-upi ning odavat 10 eek mängu.

2week report:
Hands: 7k
Profit: 225$
Total BR: 1250

Ahjaa. Võitsin oma elu suurima poti.!!!!!

http://www.pokerhand.org/?3983457



Graafikud ja asjad. Tulevad hiljem :)

No comments: