online poker

Wednesday, March 25, 2009

70 000

Kätt olen ma kokku mänginud. Palju õnne! Täis on saanud 4 kuud. Alustasin November 26. 75$ ja nüüd on minu roll täpselt 1000$. Arvestuslikult olen iga kuu teeninud 250$. Pole paha selle käe sampli kohta kuid alati võiks paremini minna.
Lõpetasin diili Estpatrickuga. Kuna see kevad on vaja kool lõpetada ja tunnen, et ei jõua niipalju mängida kui vaja oleks. ise pakun arvestuslikult kuskil 15k käsi kuus maximum. See kevad on minu viimane võimalus ära lõpetada ja ma pean võimalikult palju aega sinna pühendama. Kui see tehtud saab täie rauaga grindima hakata. Arutasime estpatrickuga läbi ja ta oli nõus ning minuga ühel meelel. Ütlesin talle, et ei suuda piisavalt mängida ja sealt ka kasumit koguda. Oli tore olla estpatricku õpilane - ta on üks väga abivalmis inimene ningi kes teab äkki kunagi teeme jälle diili WinkPeale lõpetamist kavatsen asjaga palju tõsisemalt tegelema hakata. Üritan teha endale kindla eesmärgi grindida korralikult vähemalt 1k käsi päevas. Lõpetamine toimub juuni alguses, niiet vaid 2 kuud on jäänud. 1k käsi peaks tegema arvestuslikult miinimum 20k kätt kuus. Võtan selle endale eesmärgiks ja kes teab ehk suudan seda veel ületada.
Mängulisest poolest.
6max on läinud täitsa normaalselt. Kui mitte arvestada 7 buy ini suurust downswingi mis mind eelmise nädala algues tabas. Never say never aga kuni tolle ajani polnud mul kunagi suuremat downswingi olnud. Alguses oli see päris suur shokk kuna enne seda oli kõve heater ja ma teenisin 1 päevaga 7 buy ini. Järgmine päev läks 2, ülejärgmine 3, ning kolmandal päeval veel 2. Peale seda taastusin ning sain asja jälle ilusti tööle. Nüüd olen oma upswingiga samale tasemele jõudnud ja loodan normaalselt plussi saada. Lisaks sain absolutes gold vip-i mis peaks creditseid tooma lisaks 3x senise 2x asemel. Kokku olen see kuu maksnud 300$ eest rake ning järgminse kuu jooksul peaksin oma 100$ rakebacki kätte saama.

No comments: