online poker

Friday, May 21, 2010

Wow ja patrick

Avasin üle pika aja oma blogi, ning nägin, et viimane sissekanne oli tehtud 21 aprill. Juhuslikult täpselt kuu aega tagasi. Otsustan siis oma mõtted ja tegevused kirja panna. Ma sain endale coachi - nimega Estpatrick, kes viis mu mängu natuke teisele tasemele, leidsime koos leake, tegin ka ühe pokkerivideo mille link ilmub siia varsti. Mänginud olen stabiilselt nl50 hetkel ja tundub, et täitsa viisakalt läheb. Ei saa kurta aga ega midagi meeldiülendavat ka pole. Sain everestis 200$ boonuse (mingi survey täitmise eest) ja grindisin selle lahti. Nüüd ilmselt jään veel everesti mängima mõneks ajaks, sest tase on kehv ja laudu palju, ning juba harjunud kõige muuga mis pole võib olla nii hea nagu full tilt-is. Lisaks sai tehtud esimene stake diil kristjanlaas-iga kes tegi ftp-s 15k käsi HU ja rakes mulle 38$ puhast kasumit. Tuleb teinkordki teha diile aga hoolikalt peab jälgima mida ja kuidas, ning keda stakeda. Praegused plaanid on jätkata nl50 everestis ja hiljem vaadata näiteks nl100 laudu. Väga ei taha tormata, sest viimane kukkumine oli valus ja ei tahaks, et sellist asja enam kordub. Tänu estpatrickule on mu mäng kõvasti parem. Ma olen ära õppinud vist ühe olulisema asja - callimine. Tänapäeva agro mängudes on see natuke devalveerunud ja callimine on vahepeal ainuke võimalik liigutus mida üks mängija võib teha.

No comments: