online poker

Wednesday, April 15, 2009

1/2

Läbi on saanud 1/2 kuust ja võin hakata tähistama! Möödunud pole mitte ainult pool aprillist vaid ka olen jõudnud oma blogis püsitatud eesmärgile poole lähemale! 1/2 on olemas ning on vaja veel samapalju. Edasi peaks kõik lihtsamini minema. Arvestused olid, et võtan shotte nl50 aprilli lõpus kuid see plaan on veel lahtine. Olen rahulikult iga päev üritanud "grindida" ikka juba tuttavas limiidis nl25. Keskeltläbi mängin päevas 500 kätt ja olen üritanud võimalikult palju + sesse teha, mis on mul ka õnnestunud. Tilti olen enamvähem hästi talunud. Hulle swinge pole kah olnud. Mõned standard set over set käed, sekka ka mõni overpairiga broke mindud käsi. Täna sain foorumi kaudu stenni käest 11$ stake 30k Guaranteed turnal. Kokku oli 4k mängijaid ja minu QQ kohtus AK-ga kui viimane leidis omale paarilise turnil. Lives pole kah käinud. Aprill on üldiselt sellinne vaikne kuu olnud. Pigem töö ja kodu ja trenn. Veel on mind ootamas kena rakeback 120$ väärtuses.

1 comment:

Lennart said...

aoäuifhuagng

ma mõtlesin, et oled 1/2-e liikunud ikka :D Järgmine kord ole ettevaatlikum teemanimega!