online poker

Tuesday, December 2, 2008

Tower


Alates viimasest postis olen ma pesitsenud toweris. On olnud tõuse ja langusi ning seda tõendab ka graafik.

Ranka foorumis oli tabav teema - Nutune November. Algus oli ilus. Suutsin ajada oma BR-i 126$ peale kui novembri viimase nädalavahetusega kukkusin tagasi algusesse 78$
Eks ise olin kah jobu ja tegin lolle liigutusi. Õppisin, et ära kunagi mine preflop ALL ini kui käes on QQ. Tegin 3x seda liigutust ja see läks mulle maksma 30$
Eelmine nädal vaatas tigrano ka minu statistika üle. Jäi rahule. Ainult, et nüüd peaks võitmisega tegelema. Toweris on hea mängida kuna päeval toimub iga tunni tagant freeroll. Sealt on võimalik endale võita väike summa 7$ 5$. Peale punktide kogumist saad selle raha endale kontole. Eile avastasin, et partypoker kandis mulle niisama lahkelt 10$ arvele. Loodan sellest nüüd BR-i kasvatada. Väga palju ei saa ennast pühendada Partys mängimisele kuna Toweris ootab mind 75$ boonus. Selleks on vaja mängida 600 punkit. Praegu mul vabastatud kuskil 25 punkti. Deadline on 23 jaanuar. Loodan, et saan niipalju mängitud ja oma boonuse kätte, kui ei siis on ikka täielik fail. Detsembri kuus lubasin, et hakkan mängima ranka foorumi käemängu. Minu sõber JanRose, kes liitus alles eelmine kuu ranka foorumiga suutis selle käemängu kinni panna ja sai 25$ pokerstarsi. Seal hakkab ta nüüd rolli üles grindima.

Täna sai normaalselt mängitud ja oma rolli 92$ peale tagasi toodud. Loodan, et enam ei kuku kuhugi ja mängin normaalselt. Ühtlasi üritan detsembris mängida 10k käsi.

http://arion.pri.ee/foorum/index.php/topic,391.0.html

No comments: