online poker

Tuesday, November 18, 2008

Varjusurm?

Pole kaua midagi kirjutanud. Mitte sellepärast, et midagi kirjutada poleks vaid olen ranka foorumisse kirjutanud päris palju. Sellepärast pole siia olnud väga motivatisiooni olnud kirjutada. Minu projekt on... väga väga väga raske. Ma ei ole üldse aru saanud kuidas inimesed - mitte ainult minu töökaaslane vaid ka väga palju teisi pokkerimängijaid on suutnud võluda 10$/50$ - 3000$ ja 6000$ isegi. Ma arvan minu viga on selles, et mul on liiga scared money tunne. Loodan, et nüüd towerisse kolides saan võimaluse oma rolli kasvama panna. Mul on seda väga vaja kuna juba mitu kuud on selline paigalseismise tunne. Kandsin täna partyst oma rolli välja 66$. Loodan selle kiiresti kätte saada ja towerisse kanda. Seal hakkan vaikselt grindima ningi rolli kasvatama. Miskipärast on mul tunne, et ma saan sellega hakkama. Ahjaa nädal aega tagasi lives läks päris hästi. Kiirelt tõmbasin esimese 100 eeku bustosse ja peale rebuyd tuli jooks - tegin ühe suckoudi ningi tunne oli mõnus - kokku sain 100kr plussi - see tegi tasa minu AA vs KT käe mis juhtus mõned nädalad tagasi. See nädalavahetus ei suutnud ma mängu organiseerida ja keerasin mõnes mõttes inimestele käki kokku. Lubasin, et korraldan mängu aga pohmakas oli suur - aju ei töötanud ja lubasin, et 8 ajal teeme midagi. Täpselt midagi ei öeldnu aga plaan oli, et kui rahvast on siis teeme. Kahjuks tuli aga paar inimest 8-saks kohale aga mind polnud ja sellega teenisin teiste ära teiste mängijate pahameele. Loodan, et siiski õnnestub korraldada midagi korraliku, et oma mainet päästa. Igatahes olen üritanud iga päev mängida vähemalt 300 kätt - peale tööpäeva eriti ei jõua, sest töö on ka arvuti taga nagunii. Sellesmõttes - raske on. Aga õnne mulle siis - äkki saan toweris mängima hakata. MAININ ÄRA TIGRANO ja tema POKAH pokkeri kooli. TIGRANO on olnud suureks abiks ja ta on PARIM ÕPETAJA.

AITÄÄH!

No comments: